Ogrodzieniec, 10.11.2011r.
Zaproszenie do złożenia oferty na świadczenie transportu drogowego - przewóz osób
w projekcie pt. „Liderzy młodej przedsiębiorczości”
realizowanym w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki
Związek Gmin Jurajskich (dalej: Zamawiający) w Partnerstwie z Fundacją Regionalnej Agencji Promocji Zatrudnienia oraz Gminą Dąbrowa Górnicza realizuje projekt pt. „Liderzy młodej przedsiębiorczości” (dalej: projekt) współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
Zgodnie z zapisami umowy o dofinansowanie oraz Wytycznymi w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki z dnia 22 listopada 2010 r. Związek zobowiązany jest do rozpoznania rynku, co czyni poprzez wysłanie zapytań ofertowych do co najmniej trzech potencjalnych Wykonawców. Związek wybiera najkorzystniejsze spośród złożonych ofert.
W związku z powyższym zapraszamy do współpracy i złożenia oferty na świadczenie usług w zakresie transportu uczniów szkół ponadgimnazjalnych na terenie Jury Krakowsko – Częstochowskiej.
I. Zamawiający
Związek Gmin Jurajskich
42-440 Ogrodzieniec, pl. Wolności 42
tel./fax (32) 673-33-64, fax (32) 673-37-98
e-mail: biuro@jura.info.pl
www.jura.info.pl
II. Opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług w zakresie transportu (dowóz, odwóz) grup uczniów szkół ponadgimnazjalnych wraz z opiekunami na wyjazdy studyjne. Każda grupa liczy średnio 15 osób (nie mniej niż 12 i nie więcej niż 18), zatem Wykonawca powinien dysponować busem z ilością miejsc co najmniej 19.
Łącznie odbędą się 42 wyjazdy dla 21 grup uczniów z różnych części Jury Krakowsko - Częstochowskiej. Miejsca organizacji szkoleń również są położone na terenie Jury Krakowsko – Częstochowskiej. Ilość wyjazdów, jakie zrealizuje dany Wykonawca będzie ustalana indywidualnie na podstawie złożonych ofert.
Czas trwania każdego szkolenia wynosi co najmniej 5 godzin. Wykonawca będzie zobowiązany do przewozu osób z miejsca zbiórki do miejsca, w którym odbędzie się szkolenie. Następnie w czasie szkolenia będzie musiał poczekać na grupę przez około 5 godzin, po czym odwiezie uczestników szkolenia z powrotem do miejsca zbiórki.
Zamawiający dopuszcza możliwość świadczenia przez jednego Wykonawcę usług transportu na więcej niż jeden wyjazd jednocześnie.
Zlecenie na dany wyjazd będzie składane Wykonawcy z co najmniej 5 dniowym wyprzedzeniem.
III. Termin realizacji przedmiotu zapytania ofertowego
Wyjazdy studyjne odbywać się będą w soboty i/lub w niedziele w terminie od listopada
2011r. do lutego 2012r. Dokładne terminy wyjazdów będą ustalane indywidualnie.
IV. Składanie ofert
1. Opis sposobu przygotowania oferty, zwanej „ofertą”.
- Wykonawca może złożyć tylko jedną ofertę.
- Oferta powinna być sporządzona w jednym egzemplarzu, w języku polskim
pismem maszynowym (maszyna do pisania lub edytor tekstu) lub ręcznie,
czytelnie lub literami drukowanymi.
- Ofertę należy sporządzić i złożyć w sposób zapewniający jego integralność i
poufność - zaleca się trwałe spięcie (zszycie), zapobiegające możliwości
dekompletacji zawartości oferty, kolejne ponumerowanie stron itp.
- Zamawiający zaleca, aby oferta była złożona w nieprzejrzystej, zamkniętej
kopercie (opakowaniu), która będzie zaadresowana do Zamawiającego i będzie
posiadać oznaczenie: „Oferta na świadczenie usług transportowych w projekcie
„Liderzy młodej przedsiębiorczości” realizowanym w ramach Programu
Operacyjnego Kapitał Ludzki”.
- Poza oznaczeniami podanymi wyżej koperta powinna posiadać nazwę i adres
Wykonawcy, aby można było odesłać ofertę w przypadku stwierdzenia jej
opóźnienia.
- Koszty opracowania i dostarczenia oferty obciążają wyłącznie Wykonawcę.
2. Termin składania ofert: 18.11.2011r. godz. 12. Oferty można składać osobiście lub drogą pocztową (liczy się data wpływu do siedziby Związku).
3. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości wnoszenia protestów.
V. Kryteria wyboru oferty
Zamawiający dokona wyboru najkorzystniejszych ofert na podstawie kryteriów :
a) kryterium – cena - ryczałt za 10 godzin.
VI. Dodatkowe informacje
1. Wynagrodzenie będzie płatne przelewem bankowym po wykonaniu poszczególnych części zamówienia, w ciągu 14 dni od otrzymania faktury. Zamawiający zastrzega sobie możliwość odroczenia zapłaty faktury w przypadku opóźnień w otrzymaniu środków od Lidera projektu, który nie będzie posiadał środków na realizację projektu od Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.. Wykonawcy w takim przypadku nie przysługują odsetki od nieterminowego uregulowania płatności i jakiekolwiek roszczenia.
2. Wykonawca musi zaakceptować następujące zapisy umowy:
- Zamawiający zastrzega sobie prawo wglądu do dokumentów, w tym dokumentów finansowych Wykonawcy związanych z realizacją umowy.
- Wykonawca zobowiązany jest do przechowywania dokumentacji związanej z realizacją
umowy do dnia 31 grudnia 2020 r. w sposób zapewniający dostępność, poufność i bezpieczeństwo oraz do informowania Zamawiającego o miejscu archiwizacji dokumentów związanych z ww. umową.
- Strony zobowiązane są w okresie trwania umowy oraz co najmniej do dnia 31 grudnia 2020r. do zachowania w poufności informacji uzyskanych w związku z realizacją
przedmiotowej umowy.
3. Zamawiający zastrzega sobie prawo do odstąpienia od zawarcia umowy na realizację zamówienia objętego niniejszym Zaproszeniem, w przypadku gdy cena brutto najkorzystniejszej spośród złożonych ofert wykracza poza wartości przyjęte w budżecie projektu.
4. Zamawiający zastrzega sobie prawo swobodnego wyboru Wykonawcy lub też odstąpienie od postępowania bez podania przyczyn.
5. Przewozy będą realizowane w systemie od drzwi do drzwi - z podanego adresu na podany adres docelowy.
6. Przewozy będą wykonywane w miarę bieżących potrzeb Zamawiającego, na zlecenie przekazane wykonawcy faksem, e-mail lub telefoniczne. Zgłoszenie telefoniczne zostanie niezwłocznie potwierdzone e-mail bądź faksem.
7. Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zamówionej usługi. Informację o rezygnacji Zamawiający przekaże Wykonawcy faksem, e-mail, lub telefonicznie nie później niż 12 godzin przed planowanym świadczeniem usługi.
8. Każdorazowo potwierdzeniem usługi będzie karta drogowa lub inny dokument potwierdzający m.in. liczbę przejechanych kilometrów, rodzaje pojazdów wraz z podaniem marki pojazdu i numeru rejestracyjnego, godziny, daty wyjazdu i powrotu, z podpisem opiekuna grupy.
9. Wykonawca zapewnia sprawne technicznie środki transportu do wykonywania przewozów, spełniające wymagania opisane w SIWZ, wymagania techniczne określone przepisami prawa, posiadające aktualne ubezpieczenie OC i NW.
10. Możliwe jest wykonanie więcej niż jednego transportu równolegle.
11. W przypadku awarii środka transportu w trakcie przejazdu lub wystąpienia innych zdarzeń uniemożliwiających kontynuację przewozu dotychczasowym pojazdem, Wykonawca ma obowiązek podstawić niezwłocznie, na własny koszt, pojazd zastępczy o takich samych parametrach technicznych i wyposażeniu.
12. Wykonawca zobowiązany jest do ponoszenia wszystkich kosztów związanych z eksploatacją i używaniem pojazdów, w tym również dodatkowych kosztów związanych z awarią pojazdów.
13. Wykonawca zapewni wykwalifikowanych kierowców, posiadających stosowne uprawnienia do kierowania pojazdami silnikowymi oraz spełniających wymagania określone w przepisach ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz.U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874, z późn. zm.).
14. Wykonawca odpowiada za sprawność techniczną pojazdów służących do wykonania usług stanowiących przedmiot zamówienia. Zamawiający wymaga, aby pojazdy służące do wykonania usług spełniały wszelkie wymagania techniczne i bezpieczeństwa zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa.
15. Wykonawca będzie zobowiązany do:
a) podstawienia, zgodnie ze zleceniem pojazdu wraz z kierowcą,
b) telefonicznego informowania Zamawiającego o każdym opóźnieniu powyżej 15 minut
w podstawieniu pojazdu. Brak informacji będzie traktowany jak nie podstawienie pojazdu i będzie skutkował naliczeniem kary umownej w wysokości 100%przewidzianego wynagrodzenia,
d) każdorazowego ustalenia trzeźwości kierującego pojazdem, a w przypadku
stwierdzenia, że stan kierowcy wskazuje na spożycie alkoholu lub środków odurzających, odsunięcia go od wykonywania pracy.
16. Wykonawca zobowiązany jest do spełnienia wszelkich warunków wynikających z przepisów ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. - Prawo o ruchu drogowym tj. Dz. U. z 2005 r. Nr 108, poz. 908, Ustawy z dnia 6 września 2001 r. o transporcie drogowym (tj. Dz. U. z 2007 r. Nr 125, poz. 874, z późn. zm.) oraz Ustawy z dnia 15 listopada 1984 r. Prawo przewozowe (tj. Dz. U. z 2000 r. Nr 50, poz. 601, z późn. zm.).
17. Pytania dotyczące zapytania można kierować do Zamawiającego telefonicznie lub pocztą elektroniczną. Osobami upoważnionymi z ramienia Zamawiającego do udzielania informacji oferentom w sprawie przedmiotowego zapytania ofertowego są:
Robert Nieroda – dyrektor biura Związku Gmin Jurajskich
Tel. 32 67 333 64
e-mail: biuro@jura.info.pl
oraz
Malwina Długoszewska – specjalista do spraw realizacji projektu
Tel. 32 67 333 64
e-mail: malwina.zgj@gmail.com